MERCEDES GT AMG

>>> Posted by Admin - 02/05/2017

1996 mistrzostwa odbyło jedynie pod nazwą ITC w kraju i za granicą. Po czym z końcem tego roku (o wycofaniu konkurencji ze strony Opla i Alfa Romeo ze względu na koszty) FIA dozwolone przyczółek w GT1 World Championship z opracowane przez zimę w krótkim czasie Mercedes-Benz CLK GTR w 1997 roku, choć nadal żaden z przepisanych 25 pojazdów drogowych były dostępne. Bezkompromisowa opracowany jako samochód wyścigowy V12-powered samochód wygrał World Cup 1997 niezwłocznie przed konkurencją, między innymi, Porsche i prywatnym McLaren-BMW. W 1998 roku ewolucyjny etap CLK LM został wprowadzony z silnikiem V8, choć wycofał się w Le Mans z problemami pompa oleju, ale w przeciwnym razie mistrzostwa GT świat przeciwko podobnie rozszerzone Porsche 911 GT1-98 zdominowany. Ponieważ prywatna konkurencja GT1 nie miał szans i emeryci, również zakończyła serię z powodu braku przeciwników. Pierwsze CLK GTR samochodów drogowych dopiero teraz dostarczona. Po integracji AMG w Grupie DaimlerChrysler w 1999 roku Hans-Werner aufrecht założył H.W.A. GmbH (obecnie HWA AG), który realizuje zobowiązania wyścigowych Mercedes-Benz i Mercedes-AMG.

We wzorze 1 pojazdów AMG są stosowane poza właściwym przypadku pojazdów wyścigowych JAKO pomocniczych. Przykładem są medyczne samochodu i bezpieczeństwo samochodu na sezon 2009 roku, C-63, T-AMG modelu odpowiednio SL 63 AMG użyto. 2010-2014 zmodyfikowana SLS AMG samochód bezpieczeństwa był używany. Od roku 2012, Mercedes pracuje zespół w Formule 1 występuje pod nazwą „Mercedes AMG Petronas F1 Team” [11] i był w dniach 14 i 15 kwietnia 2012 w Grand Prix Chin przez pierwszego bieguna Nico Rosberg za pozycję i świętować pierwsze zwycięstwo. Funkcje specjalne [Edit | Kod edycja]
AMG generuje jeden z najsilniejszych Terenówce na świecie, w małych seriach od 2004 LS 65 AMG podstawie Mercedes-Benz R 230. Zastosowany tam V12 silnika bi-turbo sześć litrów przemieszczenia i 450 kW (612 KM), który jest zainstalowany w Maybach, oferowana jest także w innych modelach AMG. Moment obrotowy tego silnika wynosi 1200 Nm, ale jest ograniczona przez jednostkę sterującą silnika do maksymalnie 1000 nm, w taki sposób, aby nie przeciążać transmisji i innych elementów układu napędowego. Maksymalny moment obrotowy jest już przy obrotach od 2000 min-1, co pozwala na lepszą obsługę, jak zawsze wystarczająco moc jest dostępna bez dużego wzrostu prędkości.

V12 podwójnym turbo blok silnika jest również S klasy sedan klasy G i coupe CL używany. Dla wszystkich serii z tego silnika, moc jest taka sama. Tylko dla specjalnej serii SL 65 AMG Black Series (limitowanej serii 350 egzemplarzy) wydajność była (670 PS) wzrosła do 493 kW.

Dla Mercedes-Benz SLR McLaren, silnik V8 sprężarka została wydana, ale tutaj z do 650 KM.

2009 Mercedes-Benz SLS AMG na IAA we Frankfurcie pierwszy opracowane niezależnie AMG sportowy samochód.